Tijdelijke vacature commercieel medewerker binnendienst

Wil jij het beste uit jezelf halen en houdt jouw commerciele brein nooit zijn/haar mond dicht? Zet jij graag je kwaliteiten in om mensen écht gelukkiger te maken? Dat kan bij Abena in Boxmeer! Onze energieke Customer Support afdeling zoekt i.v.m. zwangerschapsverlof versterking in de periode juni – oktober 2018.

Op verjaardagen vertellen dat je op de klantenservice werkt bij een producent van incontinentieluiers? Niet heel charmant. Maar dit verandert misschien als je er ook bij kan vertellen dat je het leven van ruim 1 miljoen Nederlanders écht verbetert. Jij maakt daadwerkelijk een verschil en staat daarmee achter onze missie: cliënten en zorgprofessionals gelukkiger maken door te werken aan oplossingen voor betere zorg.

Wat doe je als Commercieel medewerker binnendienst bij Abena?

Je bent het centrale aanspreekpunt voor Abena adviseurs, klanten en prospects binnen de thuiszorg, woonzorgcentra, medisch speciaalzaken, poli’s en apotheken. Verder werk je nauw samen met het verkoopteam voor Groothandel en Home Care door telefonisch deuren voor ze te openen bij nieuwe relaties. Bij bestaande relaties biedt je ondersteuning. Daarnaast adviseer je particulieren over onze producten.

Jouw persoonlijkheid:

Je vrienden en familie omschrijven jou als vindingrijk en authentiek. Met jouw positive instelling en enthousiasme weet jij anderen te motiveren en draagvlak te creëren. Je bent een zelfstarter en neemt het heft in handen, zonder de rest van het team uit het oog te verliezen.

Als commercieel medewerker:

  • ben je resultaatgericht, commercieel ingesteld en sta je nauw in contact met je collega’s van de afdeling Sales;
  • heb je je hart op de goede plek en wil je met jouw passie voor bellen een bijdrage leveren aan de maatschappij;
  • heb je samenwerken hoog in het vaandel staan;
  • ben je communicatief sterk met overtuigingskracht, daarnaast spreek je de taal van de zorg;
  • bijt je je vast in de materie.

Verder kan jij de onderstaande punten allemaal afvinken:

  • hbo werk- en denkniveau;
  • kennis en ervaring in commerciële gesprekken (outbound en inbound) is een must;
  • fulltime beschikbaar;
  • affiniteit met gezondheidszorg;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;

Wat bieden wij?

Werken op de klantenservice van Abena betekent het najagen van onze missie. Daar krijgen wij veel energie van en als het goed is jij ook. Abena is een werkgever die in ontwikkeling is en inspireert om te groeien.

Daarnaast hebben wij natuurlijk ook goede arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • een fulltime job bij een zeer informele organisatie;
  • een mooi salaris;
  • 8% vakantietoeslag en 33 vrije dagen per jaar (26 vakantiedagen, 3¼ ATV dagen en 4 roostervrije dagen);
  • werktijden van 8-17 en op vrijdag van 8-15; want work/life balance is bij ons heel belangrijk.

Over Abena

Abena is sinds 1953 een duurzame en toonaangevende Deense producent van incontinentiemateriaal en bijbehorende verzorgingsproducten. Inmiddels zijn we gevestigd in 55 landen en actief in 80 landen. Wij zijn trots op ons Deense DNA. Denemarken is namelijk voorloper op het gebied van duurzaamheid, kent een zeer hoge kwaliteit gezondheidszorg en is één van de gelukkigste landen ter wereld. Dit zie je ook terug in onze producten. Zo wordt 95% van het productieafval hergebruikt en hebben de producten het milieukeurmerk Nordic Ecologo.

Wat zeker noemenswaardig is: Abena heeft de Nationale Zorginnovatieprijs 2018 gewonnen met ons slimme incontinentiemateriaal ‘Abena Nova’, dat we als eerste fabrikant ter wereld gelanceerd hebben.

Ben je enthousiast geworden?

Reageer dan snel! Je sollicitatie inclusief korte motivatie zien we graag tegemoet door een e-mail te sturen naar s.martens@abena.nl. Heb je nog vragen over Abena en/of de vacature? Neem dan contact op met Salahdin Mabtoul via 0485-343444 of via s.martens@abena.nl.