Klachten

Ook als u niet tevreden bent, proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hieronder vindt u alle informatie over de procedures en voorwaarden bij klachten en retourzendingen.

Klachten

Om onze klanten in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn, staan wij zeer open voor klachten en kritiek over onze services. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het telefoonnummer +31(0)485 58 11 50 of per e-mail via support@abena.nl. Uiteraard is het ook mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen via onderstaand adres. Wij proberen u zo snel mogelijk van een passend antwoord te voorzien.

Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om tenminste de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Ordernummer (Deze vindt u in de onderwerpregel van de e-mailbevestiging van uw order)
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en eventueel uw e-mail adres

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

ABENA Healthcare bv
T.a.v. Abena Adviesteam
Akkerdistel 2 A
5831 PJ BOXMEER
Nederland

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt uiterlijk binnen 7 dagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.