Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen met betrekking tot de ABENA webshop.
Inhoud:
- Ik wil het product eerst proberen voordat ik het bestel, kan ik een proefpakket aanvragen?
- Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
- Ik wil niet dat mijn product bij de buren wordt bezorgd. Wat moet ik hiervoor doen?
- Mag de bestelling ook op een ander afleveradres geleverd worden?
- Moet ik meteen betalen voor de bestelde producten?
- Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
- Waarom zou ik een account aanmaken voor de Abena Webshop?
- Kan ik mijn producten discreet ontvangen?
- Worden de producten uit de Abena Webshop vergoed door mijn zorgverzekering?
- Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling in de Abena webshop?
Ik wil het product eerst proberen voordat ik het bestel, kan ik een proefpakket aanvragen?
Bij ABENA kunt u gratis proefpakketten aanvragen van onze incontinentiematerialen. Ga hiervoor naar onze website www.abena.nl/proefpakket en vraag uw gratis proefpakket aan.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt geleverd door onze logistieke partner PostNL. U ontvangt van hen een e-mail met de verwachte datum en tijdstip van levering. In de regel worden onze producten binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Onze pakketten worden bezorgd door PostNL. Wanneer je niet thuis bent op het moment van levering, wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Daar heb je een week de tijd om jouw pakket op te halen. Haal je het pakket niet (op tijd) bij het afhaalpunt op, dan wordt de bestelling automatisch teruggestuurd naar ons. Zodra wij het pakket als retour hebben ontvangen en verwerkt, betalen we binnen 14 werkdagen het orderbedrag terug. Wil je het artikel alsnog hebben, dan kun je deze zelf opnieuw bestellen.
Ik wil niet dat mijn product bij de buren wordt bezorgd. Wat moet ik hiervoor doen?
Wij leveren onze producten nooit bij de buren af, tenzij u daar in de bestelgegevens nadrukkelijk om heeft gevraagd. U hoeft hier dus niets voor te doen.
Mag de bestelling ook op een ander afleveradres geleverd worden?
Geen probleem. U kunt hiervoor een ander afleveradres invoeren bij de bestelgegevens.
Moet ik meteen betalen voor de bestelde producten?
Achteraf betalen is helaas niet mogelijk. Via iDEAL kunt u veilig en snel u betaling in orde maken.
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met uw bestelling, bijvoorbeeld wanneer u het verkeerde product of de verkeerde maat heeft ontvangen. Mits het product in gesloten verpakking bij ons binnenkomt, storten we het volledige bedrag terug op uw rekening. Lees meer over de retour procedure en de instructies hier.
Waarom zou ik een account aanmaken voor de ABENA Webshop?
Voor extra gemak kunt u een gratis account aanmaken. Een account maakt het mogelijk om snel uw gegevens in te zien en te wijzigen, uw bestelgeschiedenis te raadplegen en automatisch herhaalbestellingen te doen. Maar uiteraard is het ook mogelijk om als gast een bestelling doen.
Kan ik mijn producten discreet ontvangen?
Wij begrijpen dat discretie erg belangrijk is voor u, daarom versturen wij al onze producten in een blanco verpakking (zonder reclame of logo’s etc). Bij ontvangst wordt u gevraagd om te tekenen.
Worden de producten uit de ABENA Webshop vergoed door mijn zorgverzekering?
In de ABENA Webshop kunt u terecht voor de aankoop van onvergoede producten. Bijvoorbeeld in het geval dat u geen medische indicatie heeft ontvangen van een arts of wanneer u extra producten wenst te ontvangen. Komt u wel in aanmerking voor een vergoeding voor uw incontinentieklachten? Neem contact op met uw apotheek of medisch speciaalzaak en vraag naar ABENA.
Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling in de Abena webshop?
Nederland: Bestellingen vanaf € 30,- of meer verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 30,- betaal je € 5,95 verzendkosten.
België: Bestellingen vanaf € 60,- of meer verzenden we gratis. Voor bestellingen onder € 60,- betaal je € 9,95 verzendkosten.